2012-05-23

Telefonblogg, matematik och trädgårdsunder

Telefonblogga. How does it feel för en smsvan (dock ej på tvåtummsnivån)... Jo jag kan avslöja att det känns lite för pilligt för att det skal bli en daglig naturlighet. Dessutom har min lilla vita lur en ryslig förmåga att förvränga mina ord. Telefonbloggning får 2 av 10 möjliga med motiveringen att "ett litet poängutfall borde ske enkom för att det överhuvudtaget är möjligt". Sitter just nu begravd under diverse matematiska derivator, loggar och e-funktioner. E:et är sin egen derivata har jag präntat in. Solen steker ute och min vildmark (jo, så kallas pepparkakshusets egen trädgård)frodas i överflöd. Tar små matematikfria stunder och låter mig imponeras av blommandet. Bjuder er på en dagsfärsk inblick...

Nä, så blev det inte (sade hon via redigeringsblogg). Blev tvungen att starta upp datorn som sakta bromsar i hastighet från dag till dag. Nedräkningschip...säkert...såg om det på tv. Ett lite elakt chip som placeras i allehanda varor så att de inte skall bli allt för långlivade. Håll konsumtionen hög och släng allt avfall i Afrika, det är ju ändå så långt ifrån oss, så varför ska vi bry oss? Bara bara bara de inte slänger något i de fina nationalparkerna som vi vill åka omkring i när vi köper vår dyra safari resa. SHAME on US!!!!

Oj, hamnade på avfart, villovägar, och ursprungsämnet är i fjärran. Såg när jag starta datorn att min snygga telefoninledning blev helt utan uppdelningar, allt i en klump, dessutom kunde man inte bjuda på dagsfärska bilder när man lurblogga. Nytt försök pågår...

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar